معاون صنایعدستی و هنرهای سنتی استان گیلان گفت: برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایعدستی، اولین جلسه حوزه بسته بندی محصولات صنایعدستی و هنرهای سنتی گیلان در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان، مصطفی خانعلینژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف و سیاستهای راهبردی معاونت صنایعدستی برای حفظ و تقویت زنجیره ارزش محصولات نهایی صنایعدستی و هنرهای سنتی استان، اولین جلسه در حوزه بسته بندی این محصولات با همکاری اتاق بازرگانی استان و با شرکت بخشهای خصوصی و طراحان در این حوزه در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار شد.
معاون صنایعدستی و هنرهای سنتی استان افزود: صادرات، کلید حل مشکلات فروش در حوزه صنایعدستی است که از تولید کیفی محصولات شروع میشود و در ادامه به نشان تجاری یا برند سازی و بستهبندی، و در نهایت مشترییابی در داخل و خارج از کشور ختم خواهد شد.
او بیان داشت: امروزه بستهبندی مناسب، جذاب و متنوع؛ تاثیر شگرفی در جذب مشتریان داخلی و خارجی دارد که در ایران و استان گیلان مغفول مانده است.
خانعلینژاد خاطر نشان کرد: این امر با تعامل بخشهای دولتی و خصوصی برای تقویت صادرات گامی مهمی در این عرصه خواهد بود که باید ادامهدار باشد.