بهگزارش روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان، حسن کاظمی با بیان این خبر گفت: کارگاه تخصصی اصول، فنون پذیرایی و تشریفات در صنعت هتلداری، رستوران و کافی شاپ طی دو روز و با حضور بیش از 40 نفر از مدیران و پرسنل واحدهای گردشگری آستارا، انزلی، رشت و لنگرود در هتل تازه تاسیس شیندان آستارا برگزار شد.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان آستارا افزود: در این کارگاه دو روزه که با همکاری مؤسسه آموزش گردشگری ساویس کارنو در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آذر ماه برگزار شد، اصول و فنون پذیرایی، آداب میهمانداری و میهماننوازی، اصول چیدمان انواع میزهای بینالمللی، اصول ارتباط صحیح با میهمانان و مشتریان و اصول و استاندارد بهداشت فردی و زبان بدن تدریس شد.
او بیان داشت: در افتتاحیه برگزاری این کارگاه آموزشی، رؤسای ادارات کار و امور اجتماعی، فنی و حرفهای، نظارت بر اماکن عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حضور داشتند.
کاظمی تصریح کرد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه تخصصی، گواهی آموزشی صادر شد.